woensdag 1 januari 2014

WENSEN.....

Het zegt allemaal zo weinig, men doet het vaak uit gewoonte of  'omdat het zo hoort'.  Zelf doe ik daar niet aan mee, niet omdat ik voor u, geachte lezer, geen geluk, vrede of voorspoed zou wensen, dat gun ik namelijk iedereen altijd en niet voor enkele dagen…



Met Kerst heeft men het over 'Vrede op aarde', met kerst kunnen de wapens één dag zwijgen. Als jaar en dag heb ik in mijn skype staan: 'schaf kerst af'  en daar achter een uitleg om eens de zaak om te draaien en het in feite altijd vrede te laten zijn, eens ophouden met oorlogvoeren en, misschien voor de mensen die per sé willen ruzie maken, 1  dag in de 4 jaar als ruziedag houden…

De strijd die zo veel ouders, ongevraagd, met 'jeugdzorg' krijgen is er vaak een die veel weg heeft van oorlog, met het verschil dat dank zij 'jeugdzorg' ouders vaak ook met feestdagen zonder hun kinderen zitten en kinderen ook met feestdagen hun ouders en familie moeten missen.


                                            OORLOG moet STOPPEN…

Daarom …




Wens ik een ieder een 'jeugdzorgvrije toekomst',

bevrijding van BJZ / WSG/ LdH J&R/ SGJ en bovenal dat

ALLE KINDEREN een vreedzaam contact mogen houden met hun FAMILIE!




                      Ceterum censeo BJZ esse delendam (naar Cato Maior)




Nico Mul




Geen opmerkingen:

Een reactie posten